Preschool and Kindergarten 2 voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Preschool en Kleuterschool 2: Een Leuk en Educatief Spel voor Kinderen

Preschool en Kindergarten 2 van RosiMosi LLC is een leuk en educatief spel dat als doel heeft kinderen van 2-7 jaar basisconcepten te leren, zoals tellen, sorteren, letters, fonetiek, optellen en aftrekken, spellen en meer. Met zijn kleurrijke animaties, leuke geluidseffecten en behulpzame stemnavigatie is dit spel perfect om kinderen te vermaken terwijl ze leren.

Het spel bevat 9 gloednieuwe educatieve spellen, elk met een ander onderwerp, en twee spellen zijn gratis ontgrendeld in de gratis versie. De volledige versie kan eenvoudig worden gekocht via een in-app aankoop. De spellen die zijn inbegrepen zijn Vormen, Sorteren, Patronen, Alfabet, Fonetiek, Spelling, Tellen, Optellen & Aftrekken, en Sprongen Tellen.

Preschool en Kindergarten 2 is gemakkelijk te gebruiken en kan zelfstandig door kinderen worden gespeeld of met hulp van een volwassene. Dit spel is perfect voor ouders die hun kinderen een boeiende en educatieve ervaring willen bieden.

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen

Preschool and Kindergarten 2 voor iPhone

• Betaling

• In Nederlands
  • V 4.1

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Preschool and Kindergarten 2

Heeft u geprobeerd Preschool and Kindergarten 2? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.