Preschool and Kindergarten 2 voor Android

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Preschool en Kleuterschool 2 is een Leer- en Entertainment App voor Kinderen.

Preschool en Kindergarten 2 is een leer- en entertainmentapp voor kinderen.

De spellen in deze app zijn gebaseerd op de educatieve normen voor peuters en kleuters.

Deze spellen zullen uw kinderen helpen leren tellen, wat dieren worden genoemd, welke letters worden gebruikt, hoe woorden te schrijven en uit te spreken, hoe te lezen en hoe piano te spelen.

De educatieve spellen zijn gebaseerd op de educatieve normen voor peuters en kleuters.

Uw kind zal leren lezen en schrijven, tellen, fonetiek gebruiken, woorden spellen, optellen en aftrekken, achteruit en vooruit tellen en piano spelen.

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen

Preschool and Kindergarten 2 voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 4.3

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Preschool and Kindergarten 2

Heeft u geprobeerd Preschool and Kindergarten 2? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.